//MissSuperAwesome :*
Perarakan ;)

16 January 2014 @ 8:21 PM | 0 Comment{s}

Assalamualaikum ^^
Pagi tadi Skolah sy ade buat perarakan Maulidur Rasul ^^
Ikut rumah sukan..
As you all know... sy rumah sukan kuning ^^
Kitorang berarak, pakai baju kuning and macam ade cekak kat kepale.(girls)
yang lelaki pakai songkok and ade ribbon kuning
Mule2.. Kitorang dah macam.. lose hope la..
sebab tak cantik perarakan kitorang
then~ 
TETIBE~~
kitorang diumumkan pemenang!! :D
Tak sangka sangat2..
Sebabnye.. rumah sukan mr bucuxx (hijau) ada sepanduk bapak besar!
geng2 die siap datang mase cuti hari selasa tu.
untuk buat sepanduk
Rumah sukan kitorang takde pun.. huhu
Sebab tu kitorang expect kitorang kalah..
but~~ in the end.. we won !
Yay!!
 
So~~ that's all.. ^^ encik azim98 kate nk tangkap gamba..
tapi die pun dah terlupe...
haha.. nvm ^^
that's all for today ^^
Sayonara~



Present Memories | Past Memories
Santapan Hati


Miss Disclaimer




السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

love me? like me? blogwalking? leave your footprints in my Cbox! :3 Do Follow and tell me at my cbox! I'll follow you back! Thanks ;*

Hate me? KENAPA?! Tell me kay? :*
Online today "16 September 2016"
 Cute Stalkers Of Mine ;3
{Currently focusing towards Degree in Medicine ;3}
Please click my ad and tell me at my Cbox that you click it. I'll click yours back ^^ thanks sweety :*


Navigations!

Islam Memories Meet Blog'ians Freebies


The Ads!


The Credits!

Template by :
Basecode by :
Full Edited : MissSuperAwesome

Best View at GOOGLE CHROME!