//MissSuperAwesome :*
Master Aqim ;)

12 January 2014 @ 7:36 PM | 0 Comment{s}


Assalamualaikum..
So, lets talk about the person.
He's my senior in MRSM Pengkalan Chepa.
Although sy dah pindah, dia still my senior kn?
So, adela one day ni.. die asyik poke sy kat facebook.
sy pun balas la. Balas punye balas, sy jadi CURIOUS!
kenapa die poke sy? die marah sy ke? atau mungkin salah orang?
then sy dengan beraninye tegur la die. 
La.. saje2 je.. die kate die memang suke tegur orang.
tapi malangnye.. die tak pernah tegur sy kat maktab -,-"
mungkin sy tgh hurry atau die tgh hurry atau whatsoevaaa~~
Lame chatting~~ bla bla bla~
die offer nk tolong sy dalam pembelajaran sy.
so sy excited GILA woott~~
haha. 
aku panggil die 'master aqim'.. ala-ala Kung Fu Panda tu..
haha. ingat tak? yang master chifu tuu?? heee~~
Just now die tolong sy addmath.
Soalan tu bapak senang. tapi mungkin sy rabun atau stres ke hape.. 
sy tak dapat nak solve soalan tu..
so die tolong sy.. yay!
haha :3 thanks master aqim!
Sy bersukur sangat3 dapat jumpe senior :3
Alhamdulillah and thanks for everything ;)






Present Memories | Past Memories
Santapan Hati


Miss Disclaimer




السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

love me? like me? blogwalking? leave your footprints in my Cbox! :3 Do Follow and tell me at my cbox! I'll follow you back! Thanks ;*

Hate me? KENAPA?! Tell me kay? :*
Online today "16 September 2016"
 Cute Stalkers Of Mine ;3
{Currently focusing towards Degree in Medicine ;3}
Please click my ad and tell me at my Cbox that you click it. I'll click yours back ^^ thanks sweety :*


Navigations!

Islam Memories Meet Blog'ians Freebies


The Ads!


The Credits!

Template by :
Basecode by :
Full Edited : MissSuperAwesome

Best View at GOOGLE CHROME!